Η FOODLINK διατήρησε και διεύρυνε τη συνεργασία της με την ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε.

 

Μεγάλη κερδισμένη είναι η Foodlink από τον διαγωνισμό της Αθηναίικής Ζυθοποιίας, αναφορικά με τη μεταφορά προϊόντων της εταιρείας, καθώς κέρδισε ένα μεγάλο κομμάτι του διαγωνισμού και διεύρυνε τη συνεργασία της.

Τον Νοέμβριο 2017, η HEINEKEN NV, μητρική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, διεξήγαγε διαγωνισμό για την ανάθεση διαφόρων κομματιών του μεταφορικού έργου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Στον διαγωνισμό αυτόν, κλήθηκαν να λάβουν μέρος τόσο διεθνείς όσο και ελληνικές εταιρείες. Μεταξύ αυτών των εταιρειών ήταν και η FOODLINK.

Τον Μάρτιο του 2018, η HEINEKEN ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, και η FOODLINK όχι μόνο διατήρησε το έργο που είχε με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2012, αλλά διεύρυνε τη συνεργασία της.

Συγκεκριμένα ανέλαβε τη μεταφορά των προϊόντων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από το εργοστάσιο της εταιρείας στην Πάτρα, προς Αθήνα, Πελοπόννησο, Δυτική Ελλάδα, Βοιωτία, Εύβοια και Ιόνια νησιά, τη μεταφορά του νερού ΙΟΛΗ από το εργοστάσιο εμφιάλωσής του στην Λαμία σε Αθήνα και Πάτρα, αλλά και παραδόσεις νερού απευθείας σε πελάτες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Νοτιοδυτική Ελλάδα.

Τα εκτιμώμενα συνολικά ετήσια έσοδα της FOODLINK  από την συνεργασία της με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσαυξάνονται λόγω του νέου έργου, κατά περίπου 2 έως 3 εκατ. ευρώ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα