Βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες της CHEP

 

Η CHEP, παγκόσμιος πάροχος λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας, ανακοίνωσε ότι η διαδικτυακή της πύλη, γνωστή και ως myCHEP™, έχει καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών της τόσο σε ευρωπαϊκό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, χάρη στις εύχρηστες λειτουργίες της που εξοικονομούν χρόνο και ενέργεια.

Η πύλη myCHEP™ έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες πελατών που συνεργάζονται με την CHEP, διευκολύνοντάς τους να διαχειρίζονται τις εφοδιαστικές αλυσίδες τους με αξιόπιστο, αειφόρο και αποτελεσματικό τρόπο, μέσα από μια αξιόπιστη ψηφιακή εμπειρία.  Χάρη στην myCHEP™, ολοκληρώθηκαν παραπάνω από ένα εκατομμύριο ενέργειες μέσα στον πρώτο μήνα λειτουργίας, μόνο στην Ευρώπη.

H Central Lechera Asturiana (CAPSA), μία εταιρεία με ηγετική θέση στην ισπανική γαλακτοβιομηχανία, δηλώνει πολύ ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα. Σύμφωνα με τον διευθυντή logistics & operations της CAPSA, Pere Joan Massó: «Κανείς δεν θέλει να σπαταλά το χρόνο του παρακολουθώντας παλέτες. Η σελίδα παραγγελιών της πύλης myCHEP ™ μας επιτρέπει να βλέπουμε ξεκάθαρα τι συμβαίνει, τι είναι προγραμματισμένο να συμβεί και τι χρειάζεται να προσέξουμε. Μας επιτρέπει επίσης να ενεργούμε γρήγορα: Με λίγα κλικ, μπορούμε να ενημερώνουμε ή να ακυρώνουμε παραγγελίες, να ζητούμε αποδείξεις παράδοσης ή να συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με ατελείς συναλλαγές, εξοικονομώντας χρόνο και ενέργεια».

Οι λειτουργίες της πύλης myCHEP™ θα τίθενται σε ισχύ σταδιακά, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να διατυπώνουν τις απόψεις μέσα από τις εμπειρίες τους. Η myCHEP™ είναι εύχρηστη και επιτρέπει στους πελάτες να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται το λογαριασμό τους οπουδήποτε και αν βρίσκονται στον κόσμο, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Περίπου 20.000 πελάτες CHEP χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή την πύλη myCHEP™ στην Ευρώπη, ενώ η εταιρεία αναμένει ότι θα έχει καταφέρει να προσελκύσει και τους υπόλοιπους πελάτες της στην Ευρώπη μέχρι τα μέσα του 2018.  Μέσα στους επόμενους μήνες, προγραμματίζεται να προστεθούν νέες λειτουργίες για όλους τους πελάτες CHEP.

Η Digital Services Manager της CHEP, Marianne Richeux, πρόσθεσε: «Οι πελάτες βρίσκουν το σύστημα πολύ εύχρηστο, χρειάζεται λίγη έως καθόλου εκπαίδευση και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όχι μόνο σε υπολογιστή αλλά και σε κινητές συσκευές και tablet, πράγμα που επιτρέπει τη χρήση του εν κινήσει. Η πύλη myCHEP™ αποτελεί τώρα πια το αγαπημένο ευρωπαϊκό εργαλείο των πελατών για επικοινωνία και αλληλεπίδραση με την CHEP.

H CHEP θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με τους πελάτες της για την παροχή πολύτιμων, καινοτόμων λύσεων για τον ολοένα εξελισσόμενο κλάδο των εφοδιαστικών αλυσίδων, καθώς και υψηλής ποιότητας υποστηρικτικές εφαρμογές και ψηφιακά εργαλεία, όπως είναι η πύλη myCHEP™ που προσφέρει μια απρόσκοπτη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών».

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα