«Έλαμψαν» τα ελληνικά logistics στην “transport-logistic” 2019 στο Μόναχο

Ραντεβού στην Έκθεση της Αθήνας “Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics” 9-10-11 Νοεμβρίου

Με εξαιρετική επιτυχία στέφθηκε η παρουσία των 13 εταιρειών που συμμετείχαν στην ομαδική Εθνική Ελληνική Συμμετοχή για δεύτερη φορά μετά το 2017, υπό την διοργάνωση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, στην διεθνούς φήμης έκθεση του Μονάχου “transport-logistic” που έλαβε χώρα 4-7 Ιουνίου στη Γερμανία.

Με τα mottos “Greece – Connecting Europe” και “Greece – The new Gateway to Europe” και με επιχειρήσεις που έφτασαν προετοιμασμένες για συνεργασίες και οι οποίες διαθέτουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, το Εθνικό Περίπτερο της Ελλάδας εδραίωσε τη θέση του, μεταξύ των υπολοίπων εθνικών συμμετοχών από 25 διαφορετικές χώρες.

 

 

Oι εταιρείες, που έδωσαν το «παρών» στο μεγαλύτερο διεθνές ραντεβού του κλάδου, είναι οι: FDL Group, Goldair Cargo, Intertrans, Orphee Beinoglou, Alpha Intermodal, Cyprus Global Logistics, Elikon Transport & Logistics, Harlas International Transport, Multifreight, Navicon, O.Mind Creatives, Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο και Transcombi Express.

Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν πολυάριθμοι επισκέπτες, έγιναν πάνω από 100 επιχειρηματικές συναντήσεις, ενώ στο σύνολό τους οι εταιρείες που συμμετείχαν, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους τόσο για την επισκεψιμότητα, όσο και για τις επαφές που είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν (αναλυτικό ρεπορτάζ μπορείτε να διαβάσετε στο SC&L magazine no 103). Θετική κίνηση και η διοργάνωση από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, press conference, κατά την πρώτη ημέρα της έκθεσης ώστε να ενημερωθούν για την ελληνική συμμετοχή τα διεθνή media.

 

 

Από πλευράς της, η o.mind Creatives, ως εκθέτρια εταιρεία και εκδότρια του SC&L magazine, που συμμετείχε με διττό ρόλο, αφενός στο Ελληνικό περίπτερο, αφετέρου στο International Trade Press Stand ως media partner της έκθεσης, μετέφερε το μήνυμα της ελληνικής έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics 2019» τον ερχόμενο Νοέμβριο στην Αθήνα, διαθέτοντας περισσότερα από 2.000 τεύχη της δίγλωσσης έκδοσης του SC&L magazine no 102, και αντίστοιχες προσκλήσεις για την έκθεση.

Παράλληλα, το περιοδικό SC&L σύνηψε συνεργασία με 4 διεθνή έντυπα (ITJ/Βέλγιο-Ευρώπη, Logistics Business/Μ. Βρετανία-Ευρώπη, Cargo Trends/Ινδία, Intermodal/Turkish Transport News) και το Ινστιτούτο ZLC (Zaragoza Logistics Center), δημιουργώντας διεθνείς συνέργειες και μεταφέροντας το μήνυμα ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς και της έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics» διεθνώς.

 

 

H έκθεση “transport-logistic 2019”, σύμφωνα με τους διοργανωτές, ήταν η μεγαλύτερη που έχει γίνει, με 2.344 εκθέτες, από 63 χώρες (αύξηση 10%). Την έκθεση επισκέφθηκαν 64.000 επισκέπτες από 125 χώρες (εκ των οποίων, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, 30.000 προέρχονταν από το εξωτερικό-εκτός Γερμανίας), καταγράφοντας μια αύξηση της τάξεως του 5% σε σχέση με την προηγούμενη του 2017.

Παρακολουθείστε παρακάτω τι δήλωσε στον φακό του o.mind Creatives Youtube Channel η κα Αθηνά Θεοφανίδου, Εκπρόσωπος του Εκθεσιακού Οργανισμού του Μονάχου σε Ελλάδα-Κύπρο για την διοργάνωση της Εθνικής Συμμετοχής υπό την διοργάνωση του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου.

 

 

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα